כיצד נתמודד עם ריחות לא טובים בחללי עבודה משותפים?

חללי עבודה משותפים מתאפיינים לא פעם בתנועה ערה של אנשים, כמו גם בכמות אנשים גדולה בחלל החדר על בסיס יומיומי. מטבע הדברים, התחלופה הגבוהה של האנשים, כמו גם גורמים נוספים, עלולים לגרום לכך שבחלל העבודה ייווצרו ריחות לא נעימים, אשר עלולים לפגוע במהלך העבודה התקין. אז כיצד נתמודד עם ריחות לא טובים בחללי עבודה משותפים, בהוצאה מינימלית? לפניכם מספר טיפים שכדאי ליישם.
כיצד נתמודד עם ריחות לא טובים בחללי עבודה משותפים?

הקפידו על ניקיון תדיר ויומיומי

הדבר הראשון והמתבקש ביותר שיש להקפיד עליו בחללי עבודה משותפים, הוא ניקיון תדיר ויומיומי שלהם. חשוב להקפיד לא רק לשטוף את הרצפה, אלא גם לנקות אחת למספר ימים את האבק שהצטבר על רהיטי החלל, החלונות ועוד. אם בחלל העבודה המשותף ישנם אזורים לחים או רטובים, כמו למשל שיש או מתקן לייבוש כלים, יש להקפיד לייבש אותם היטב על בסיס יומיומי כדי להימנע מריחות של עובש.

שקלו להתקין מטהר אוויר בחלל העבודה

מטהרי אוויר הם מכשירים אשר יונקים את האוויר בחלל שבו הם ממוקמים, מסננים אותו ומוציאים במקומו אוויר חדש, מטוהר ונקי. מטהרי האוויר לא רק מסייעים לנו לשאוף אוויר בריא יותר, אלא גם מסייעים בסינון ריחות הנגרמים כתוצאה מאבק, נבגי עובש הנישאים באוויר ועוד.

פזרו נרות ריחניים בחלל העבודה

אחד הדברים שמסייעים מאוד בנטרול ריחות לא נעימים בחללי עבודה משותפים, הוא בישום החלל. עם זאת, רוב פתרונות הבישום הקיימים כיום בשוק כרוכים בלא מעט השקעה – הן מבחינה כלכלית והן מבחינת פעולות התחזוקה שהם דורשים. נרות ריחניים, לעומת זאת, הם פתרון פשוט, יעיל וחסכוני למדיי לבישום כל חלל, שכן הם לא דורשים מאתנו שום פעולות תחזוקה מורכבות, ועלותם נמוכה יחסית למגוון פתרונות הבישום האחרים שקיימים כיום בשוק. בבואכם לרכוש נרות ריחניים לבישום חלל העבודה, רצוי לבחור בריחות מעודנים וניטרליים יותר – כאלה שלא ישתלטו על חלל החדר ויבשמו אותו יתר על המידה. דוגמאות טובות לריחות כאלה הם ריח של לוונדר טבעי, סבון, אבקת כביסה, ים ועוד.